Annuleren
Winkelwagen
Hoe kunnen we je helpen?
Waar gaat je vraag over?
Bestellen
Kan ik een bestelling opnieuw plaatsen?

Ja, dat is ook nog eens heel eenvoudig! Ga naar de tab 'bestellingen' links in je account en open de bestelling die je opnieuw wilt plaatsen. Klik vervolgens op de blauwe knop 'optiemenu', ga naar 'opnieuw bestellen' en selecteer de artikelen die je nog een keer wilt bestellen. Deze artikelen (inclusief bestand) worden dan in je winkelwagen geplaatst. Open je winkelwagen, controleer de bestanden en bestellen maar. Easy peasy!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Voor 72-uurs leveringen heb je een beperkte tijd om jouw order nog te annuleren. Annuleren is mogelijk totdat deze in productie is. Door ons sterk geautomatiseerd productieproces kan het zijn dat dit samen met andere orders snel wordt doorgestuurd naar onze productie. Wanneer het jou niet meer lukt om deze online te annuleren in je account neem dan contact op met onze klantenservice. 

Voor 24 en 48-uurs levering is deze optie er helaas niet. Waarom? Deze bestellingen produceren we zo snel mogelijk om jou de korte levertijd te kunnen garanderen.  

Je bestelling annuleren doe je zo: ga naar de tab 'bestellingen' links in je account en open de bestelling die je wilt annuleren. Klik vervolgens op de blauwe knop 'optiemenu' en ga naar 'bestelling annuleren'. Daar kun jij je bestelling kosteloos annuleren. Kun je de knop niet aanklikken? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. 

Wat is de aanlevertijd voor een bestelling?

Goed dat je het vraagt, op tijd zijn is belangrijk! Check de aanlevertijden bovenaan de productpagina's op probo.nl.

Ben je te laat met bestellen? Oeps! De bezorgdatum verschuift automatisch één dag op. Misschien kun je nog wel kiezen voor een spoedlevering. Wil je een spoedbestelling binnen één werkdag laten bezorgen door ONB? Bestel dan voor 21:30 uur. Wil je de spoedbestelling liever laten bezorgen door DHL? Dan is 16:30 uur de deadline voor het plaatsen van je besteling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, helaas. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Maar, zolang wij je bestelling nog niet in productie hebben genomen, kun je de bestelling in de meeste gevallen gelukkig kosteloos annuleren. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste wijzigingen.

Voor 72-uurs leveringen heb je minimaal een uur tijd om de bestelling te annuleren. Annuleren is mogelijk totdat deze in productie is. Voor 24 en 48-uurs levering is deze optie er helaas niet. Waarom? Deze bestellingen produceren we zo snel mogelijk produceren om jou de korte levertijd te kunnen garanderen.

Kom ik in aanmerking voor volumekorting?

Bestel je een product in een grote hoeveelheid van hetzelfde materiaal? Da's voordelig! Je korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen. Door de diversiteit van ons assortiment verschilt de volumekorting per product en materiaal.

Kan ik een offerte aanvragen?

Natuurlijk, als je een opdracht hebt met een hoge oplage en/of een groot oppervlakte dan is het mogelijk een offerte aan te vragen. Stuur een e-mail met een duidelijke omschrijving van de opdracht naar printprofessionals@probo.nl. We streven er naar om je binnen één werkdag een passend aanbod te doen.

Kan ik producten los of op een speciale manier laten inpakken?

Ja, dat kan! Tijdens het afronden van je bestelling kun je aanvinken dat je de artikelen anders wilt verpakken. Omschrijf vervolgens om welke artikelen het gaat en hoe wij deze mogen verpakken. Je betaalt hier een meerprijs voor. We proberen je binnen één werkdag een voorstel te doen.

Let op: deze optie is niet beschikbaar voor spoedopdrachten.

Waarom ontvang ik geen bestelbevestiging?

Wat vervelend dat je geen bevestiging hebt ontvangen! Nooit leuk. Het kan eventjes duren voordat je een bevestiging ontvangt. Ga dan naar de tab 'bestellingen' links in je account en controleer of je bestelling in de lijst staat. Staat je nieuwe bestelling in de lijst? Dan is er niks aan de hand, wij hebben je bestelling goed ontvangen.

Zie je jouw bestelling na een kwartier nog niet in je account staan? Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan. Neem contact met ons op, we helpen je graag verder.

Algemeen
Hoe kan ik klant worden bij Probo?

Bij Probo leveren we exclusief aan printprofessionals. Uhhh, printprofessionals?! Yes, dat zijn professionals die allemaal op een eigen manier waarde toevoegen aan de producten van Probo. Dit doen zij op het gebied van signing, reclame, interieur, textiel, beurzen, events en webshops.

Nieuwsgierig? Klik hier voor meer informatie en het aanvragen van je gratis account. Bij Probo nemen we graag de tijd om jou wegwijs te maken. Het team New Customer Success ontvangt je met open armen.

Kan ik als Belgische ondernemer ook klant worden?

Natuurlijk, je bent van harte welkom! Geef je ondernemingsnummer door bij het aanvragen van je account. Zo hebben wij toegang tot je gegevens in het ondernemingsregister.

Nieuwsgierig? Klik hier voor meer informatie en het aanvragen van een gratis account. Bij Probo nemen we graag de tijd om jou wegwijs te maken. Het team New Customer Success ontvangt je met open armen.

Hoe kan ik mijn klacht indienen?

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent! We lossen het met alle liefde voor je op.

Heb je een klacht over één of meerdere artikelen? Ga dan naar de tab 'bestellingen' links in je account, open de bestelling waarover je een klacht hebt en klik vervolgens op 'klacht indienen' onder de kop 'zelf regelen'.

Onze tip: maak voor een zichtbare klacht vooraf foto's van de artikelen en de verpakking daarvan. Zo kunnen we je klacht nog beter en sneller behandelen!

Heb je een klacht over een ander onderwerp? Dan horen we het graag. Neem contact met ons op of stuur een mail naar printprofessionals@probo.nl.

Wat is de status van mijn klacht?

We doen er alles aan om het goed met je te maken. Een klacht is natuurlijk al vervelend genoeg. Daarom proberen we je klacht zo snel mogelijk te behandelen, meestal lukt dat binnen één werkdag. Helaas kun je de status van je klacht niet online bekijken. Natuurlijk mag je altijd contact met ons opnemen voor een update!

Hoe maak ik een extra account aan voor mijn collega?

Een extra account aanmaken is heel handig als je met meerdere mensen samenwerkt. Voeg zelf accounts toe zodat meerdere mensen binnen jouw organisatie kunnen inloggen en bestellen met eigen inloggegevens.

Dat is heel simpel: klik op je profielafbeelding rechts in je account, ga naar de tab 'gegevens en voorkeuren' en klik vervolgens op 'accounts beheren'. Daar kun je e-mailadressen toevoegen die achter het apenstaartje (@) gelijk zijn aan je eigen account. Wil je graag een ander e-mailadres toevoegen? Neem dan contact met ons op. We fixen het voor je.

Hoe vraag ik een samplebox aan?

Producten en materialen moet je zien, voelen én testen. Dat begrijpen we. Daarom hebben we een Probobox voor je ontwikkeld. Met de Probobox vinden jij en je klanten heel gemakkelijke een materiaal vinden voor elke toepassing. Neem ze in je handen en ervaar de verschillen.

Een box vol inspiratie! Ga voor de Probobox als je meer dan tien stalen wilt bestellen. Met deze box laat je jouw klant in een verkoopgesprek zien en voelen wat jij te bieden hebt. Vraag 'm hier aan.

Wat is het bezoekadres van Probo?

Hé, wil je langskomen in Dokkum? Wat leuk! Je bent van harte welkom op:

Fortuinweg 17
9101 PE Dokkum
Nederland

En ohja, de auto parkeer je gewoon voor de deur! Wel zo handig. Tot dan!

Kan ik stalen (samples) van een materiaal aanvragen?

Een product of materiaal moet je zien, voelen en testen. Dat begrijpen we maar al te goed. Vraag daarom hier één of meerdere gratis samples aan.

Onze tip: neem je sample mee naar een verkoopgesprek en laat ook je klant het materiaal zien, voelen en testen. Gegarandeerd een succes ;-).

Kan ik mijn webshop koppelen aan jullie API?

Ja, dat kan! Met een API-koppeling is het overtypen van orders verleden tijd en heb je geen opslag meer nodig. Zo werk je een stuk sneller, nauwkeuriger en efficiënter. Je krijgt toegang tot meer dan 250 materialen en producten met onbeperkt veel mogelijkheden, die je al vanaf 1 stuk kunt bestellen. De API koppeling kan door een developer voor iedere website of app geregeld worden.

Ben je nieuwsgierig? Klik hier voor meer informatie over een API-koppeling met Probo.

Wat zijn de bedrijfsgegevens van Probo?

Hoi, wij zijn Probo. Maar dat wist je natuurlijk al.

Onze bedrijfsgegevens zijn:

Statutaire naam: Probo Sign B.V.
Hoofdvestiging: Fortuinweg 17, 9101 PE Dokkum, Nederland
Telefoonnummer: +31 88 022 32 00
E-mailadres: info@probo.nl
KVK-nummer: 55391974
Btw-nummer: NL851685183B01

Welke gegevens hebben jullie van mij?

In ons privacystatement leggen we je uit waarom en op welke manier we jouw persoonsgegevens verwerken. Wij hebben een Functionaris Gegevensbescherming (FG) en helpen je graag met vragen over privacy. Hiervoor neem je contact met ons via avg@probo.nl.

Waarom kan ik niet inloggen?

Ai, we zijn nooit blij wanneer iets niet werkt! Niet kunnen inloggen kan verschillende oorzaken hebben. Let's try this:

- Controleer of je het e-mailadres en wachtwoord juist hebt ingevoerd. Ja echt, een typfoutje is zo gemaakt ;-).
- Maak een nieuw wachtwoord aan. Heel simpel: klik hier om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
- Verwijder de cookies van je internetbrowser. Deze gegevens kun je wissen via de instellingen van je browser.

Kun je nog steeds niet inloggen? Oei! Neem contact met ons op, we helpen je graag verder.

Hoe verwijder ik mijn account?

Weet je zeker dat je ons wilt verlaten? Met pijn in ons hart moeten we je laten gaan. Stuur een mail met jouw verzoek naar avg@probo.nl. Dan wordt jouw account verwijderd.

Hoe kan ik mijn gegevens inzien?

Wil je weten welke gegevens we bij Probo van jou verwerken? Dat kan! Je kunt hiervoor een inzageverzoek aanvragen. Stuur een mail met daarin je verzoek naar avg@probo.nl.

Wat zijn de algemene verkoopvoorwaarden van Probo?

Alles over onze algemene voorwaarden vind je hier.

Kan ik met mijn bedrijf buiten Nederland ook klant worden?

Ja, dat kan! Je bent van harte welkom. Het is wel belangrijk dat je kunt aantonen dat je aan onze voorwaarden voldoet. Klik hier voor meer informatie en het aanvragen van je gratis account. Bij Probo nemen we graag de tijd om jou wegwijs te maken. Het team New Customer Success ontvangt je met open armen.

Kunnen meerdere mensen werken in één account?

Werk je met meerdere mensen samen en is het handig dat zij ook kunnen inloggen op probo.nl? Voeg dan zelf accounts toe zodat meerdere mensen binnen jouw organisatie kunnen inloggen en bestellen met eigen inloggegevens.

Dat is heel eenvoudig: klik op je profielafbeelding rechts in je account, ga naar de tab 'gegevens en voorkeuren' en klik vervolgens op 'accounts beheren'. Daar kun je e-mailadressen toevoegen die achter het apenstaartje (@) gelijk zijn aan je eigen account. Wil je graag een ander e-mailadres toevoegen? Neem dan contact met ons op.

Hoe bereik ik de klantenservice?

Heb je een vraag? Check of je vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Misschien vind je jouw antwoord wel binnen no-time.

Staat jouw vraag er niet tussen? Geen probleem, we staan voor je klaar. Je bereikt onze Customer Success toppers via:

Telefoon: +31 88 022 32 00
E-mail: printprofessionals@probo.nl
Via de klantenservice-pagina op probo.nl kun je ook met ons chatten!

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Dat kan altijd! Voor het wijzigen van je persoonlijke gegevens of het standaard bezorgadres klik je op je profielafbeelding rechts in je account en ga je naar tab 'gegevens en voorkeuren'. Wil je jouw bedrijfsgegevens of het factuuradres wijzigen? Stuur dan een mail met de nieuwe gegevens naar printprofessionals@probo.nl. Dan fixen wij dat zo snel mogelijk voor je.

Kan ik een artikel retourneren?

Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling! Het retourneren van een artikel op maat of met eigen print is helaas niet mogelijk.

Kant-en-klare artikelen, zoals een parasolvoet of een spanner met spinhaak, kun je binnen 14 dagen na ontvangst gewoon retourneren. Het is belangrijk dat het artikel in de originele verpakking zit en onbeschadigd en compleet is.

Wil je een artikel retourneren? Neem dan contact met ons op, vul het retourformulier (download 'm hier) in en stuur deze samen met het artikel naar:

Probo
Havelandoweg 2
9101 PR Dokkum
Nederland

Let op: het volledige aankoopbedrag staat binnen 10 werkdagen weer op je rekening. Indien je je volledige bestelling retourneert, ontvang je ook de verzendkosten terug. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Wanneer kan ik de klantenservice bereiken?

Onze Customer Success toppers staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 21.30 uur. En op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur. Bellen, mailen of chatten, het kan allemaal! We helpen je met alle liefde.

Bezorgen & afhalen
Kan ik het bezorgadres wijzigen?

Jazeker, je kunt het bezorgadres wijzigen totdat je bestelling is verzonden. Ga naar de tab 'bestellingen' links in je account, open de bestelling waarvan je het adres wilt veranderen en klik vervolgens op de blauwe knop 'optiemenu'. Ga naar 'bezorgadres wijzigen' en vul de nieuwe adresgegevens in.

Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?

Ja, de meeste artikelen in ons assortiment kun je de volgende dag ophalen of met spoed laten bezorgen als je voor 16:30 uur besteld. Maar, voor niets gaat de zon op! Voor deze snelle service betaal je een spoedtoeslag. Op de productpagina's op probo.nl vind je de actuele levertijden en prijzen.

Kan ik de bestelling op een beurs, evenement of bouwplaats laten bezorgen?

Ja, ONB Bezorgdienst levert op ieder gewenste locatie. Laat je bestelling bezorgen waar jij wilt, geen locatie is te gek!

Onze tip: geef voor ONB-zendingen de naam en het telefoonnummer van de contactpersoon op locatie aan ons door via printprofessionals@probo.nl.

Er is niemand aanwezig op het verwachte bezorgmoment. Wat gebeurt er met het pakket?

Iedere bezorgdienst fixt dit op een andere manier:

PostNL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, gaat je pakket direct naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Er volgt dus geen tweede bezorgpoging.

DHL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. Mocht ook de tweede bezorgpoging niet lukken, wordt jouw pakket afgeleverd bij de dichtsbijzijnde afhaalpunt.

ONB: Ook de chauffeur van ONB probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. In de meeste gevallen nemen ze contact met je op om samen met jou een oplossing te vinden.

Kan ik mijn bestelling op meerdere adressen laten bezorgen?

Echt wel! Dat fixen wij gewoon voor je. Kies tijdens het afronden van je bestelling voor de optie 'meerdere bezorgadressen'. Verzamel de adreslijsten in een Spreadsheet-bestand. Tip: download dit Excel-sjabloon. Stuur het bestand en je Probo-nummer naar printprofessionals@probo.nl.

Let op: deze optie is niet beschikbaar voor spoedopdrachten.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Dat is easy peasy! Op het moment dat je bestelling is verzonden, ontvang je de verzendbevestiging in een e-mail. Daarmee volg jij eenvoudig de zending. Daarnaast kun je de actuele status van je verzending bekijken in je account: ga naar 'bestellingen' links in je account en open de bestelling waarvan je de status wilt bekijken.

Onze tip: laat ook jouw klant eenvoudig zijn bestelling volgen. Zodra de bestelling is aangemaakt, krijg jij in de opdrachtbevestiging een unieke link toegestuurd. Ook vind je deze terug in je account onder 'bestellingen'. Deel de link met je klant, zo ben je alle vragen over verzending door! No worries: de pagina is natuurlijk volledig whitelabel, je klant ziet dus nergens Probo staan.

Kan ik de bestelling rechtstreeks naar mijn klant sturen?

Natuurlijk! We versturen alles geheel whitelabel in blanco pakketten. Op de verpakkingen ziet jouw klant dus nergens Probo staan. Zo kun jij de bestelling zonder zorgen direct laten bezorgen bij klanten!

Onze tip: personaliseer je bestelling en voeg je eigen pakbon toe. Dit doe je tijdens het afronden van je bestelling. Upload bijvoorbeeld een persoonlijke briefje voor jouw klant. Wat je maar wilt. Laat je creativiteit gaan en maak van de pakbon een slimme verkoopkans!

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

De keuze is reuze! De bezorgopties verschillen per land. We zetten het voor je op een rij:

Nederland
Je hebt keuze uit ONB Bezorgdienst, PostNL standaard, PostNL Spoed (voor 12:00 uur), DHL Standaard, DHL Express (voor 11:00 uur) en DHL Brievenbuspakket.

België
Kies uit ONB Bezorgdienst, PostNL Standaard, DHL Standaard, DHL Express (voor 11:00 uur) en DHL Brievenbuspakket.

Voor bezorging in andere landen staat UPS voor je klaar.

Naar welke landen kan ik mijn bestelling versturen?

Wij zijn lekker global bezig ;-) We bezorgen jouw bestelling in Oostenrijk, België, Duitsland, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Zweden en natuurlijk Nederland. Wil je een pakket sturen naar een ander land die niet in deze lijst staat? Neem dan contact met ons op. We kijken graag met je mee voor de mogelijkheden.

Wat zijn de adressen van de afhaalpunten?

De medewerkers van onze afhaalpunten staan voor je klaar! Je kunt de bestelling afhalen op de volgende locaties in Nederland:

Probo - Dokkum
Havelandoweg 2, 9101 PR Dokkum

ONB - Aalsmeer
Meester Jac. Takkade 3C-20, 1432 CA Aalsmeer

ONB - Apeldoorn
Schumanpark 111, 7336 AS Apeldoorn

ONB - Bornem
Pedro Colomalaan 4, 2880 Bornem

ONB - Dordrecht
Aventurijn 191, 3316 LB Dordrecht

ONB - Roermond
Paul van Schaiklaan 3B, 6045 JJ Roermond

Tot dan!

Wat zijn de openingstijden van de afhaalpunten?

De openingstijden verschillen per afhaalpunt. Je bent van harte welkom op deze tijden:

Probo - Dokkum
Maandag t/m vrijdag: 06:00 tot 22:00 uur
Zaterdag: 08:00 tot 17:00 uur
Zondag: gesloten

ONB - Aalsmeer
Maandag t/m vrijdag: 08:30 tot 13:00 uur
Zaterdag en zondag: gesloten

ONB - Apeldoorn
Maandag t/m vrijdag: 08:30 tot 13:00 uur
Zaterdag en zondag: gesloten

ONB - Bornem (België)
Maandag t/m vrijdag: 08:30-13:00 uur
Zaterdag en zondag: gesloten

ONB - Dordrecht
Maandag t/m vrijdag: 08:30 tot 13:00 uur
Zaterdag en zondag: gesloten

ONB - Roermond
Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 12:00 uur
Zaterdag en zondag: gesloten

Tot daar!

Wat moet kan ik doen als het pakket niet geleverd is?

Volg de bestelling (track and trace) voor de laatste status, want het kan zijn dat de chauffeur vertraagd is. Heb je gekozen voor ONB en heb je nog niets ontvangen? Neem dan spoedig contact op met onze klantenservice. Is de zending vertraagd bij PostNL of DHL? Dan wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag aangeboden. Duurt de vertraging meer dan twee werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

We versturen alles geheel whitelabel in blanco pakketten. Op de verpakkingen zie je dus nergens Probo staan. Zo kun jij de bestelling zonder zorgen direct laten bezorgen bij jouw klant! Wel zo handig ;-).

Onze tip: personaliseer je bestelling en voeg je eigen pakbon toe. Dit doe je tijdens het afronden van je bestelling. Upload bijvoorbeeld een persoonlijke briefje voor jouw klant. Wat je maar wilt. Laat je creativiteit gaan en maak van de pakbon een slimme verkoopkans!

Kan ik een tijdvak voor bezorging kiezen?

Nee, helaas kun je geen tijdvak voor bezorging kiezen. Je kunt je bestelling wel 's ochtends laten bezorgen door DHL Express (voor 11:00 uur) of PostNL Spoed (voor 12:00 uur).

Hoe kan ik mijn standaard bezorgadres wijzigen?

Dat is heel eenvoudig! Klik op je profielafbeelding rechts in je account en ga naar 'gegevens en voorkeuren'. Onder je bedrijfsgegevens kun jij je standaard bezorgadres wijzigen. Het nieuwe adres wordt vervolgens als standaard adres getoond in het bestelproces, handig voor als je snel wilt bestellen.

Wat zijn de bezorgtijden?

De bezorgtijden verschillen per land en bezorgdienst. We zetten ze voor je op een rij:

Nederland
ONB: maandag t/m zaterdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
PostNL Standaard: maandag t/m zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur.
PostNL Spoed: maandag t/m vrijdag voor 12:00 uur.
DHL Standaard: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
DHL Express: maandag t/m vrijdag voor 11:00 uur.

België
ONB: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
PostNL Standaard: maandag t/m zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur.
DHL Standaard: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
DHL Express: maandag t/m vrijdag voor 11:00 uur.

Bekijk de actuele status van je bestelling via track & trace.

Onze tip: laat je klant zijn verzending volgen. Zodra de bestelling is aangemaakt, krijg jij in de opdrachtbevestiging een unieke link toegestuurd. Ook vind je deze terug onder de tab 'bestellingen' links in je account. Deel de link met je klant, zo kan hij de zending volgen en ben jij alle vragen voor! No worries: de pagina is volledig whitelabel. Jouw klant ziet nergens Probo staan.

Wat moet ik doen als mijn bezorging vertraagd is?

Een vertraging is altijd vervelend, sorry daar voor. Check de actuele verzendstatus van je bestelling via track & trace. Zie je dat jouw zending van PostNL, ONB of DHL is vertraagd? Dan wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag bezorgd. Moet je langer dan twee werkdagen wachten of heb je andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn er voor je!

Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de gekozen datum bezorgd?

Natuurlijk gaan we daar voor! Toch blijven we afhankelijk van de bezorgdiensten. Het kan voorkomen dat je pakketje door bijvoorbeeld drukte bij bezorgdiensten toch iets later geleverd wordt. De betrouwbaarheid verschilt per bezorgdienst. Onder betrouwbaarheid verstaan we: het leveren van je pakketten op de gekozen datum. Er is geen rekening gehouden met eventuele vertraging in het productieproces.

Betrouwbaarheid van bezorgdiensten:

ONB: 99%
PostNL: 96%
DHL: 95% (Nederland), 76% (België)

Waarom is een bezorgdienst soms niet beschikbaar?

Het kan voorkomen dat een van de bezorgdiensten niet beschikbaar is. What's going on?! Dit kan komen doordat:

1. De bezorgdienst kan niet bezorgen op het door jou gekozen adres.
2. Je bestelt tussen 16:30 en 21:30 uur. Voor spoedleveringen kun je dan alleen kiezen voor ONB.
3. Je hebt gekozen voor een spoedlevering van één dag. Niet alle bezorgdiensten zijn dan beschikbaar.
4. Jouw pakket is te groot voor de bezorgdienst.

De bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is! Nooit leuk. Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Check daarom eerst de verzendstatus (track & trace) van je bestelling.

Zie je dat er geen extra pakket naar je onderweg is? Ga dan naar de tab 'bestellingen' links in je account en open de bestelling die je niet compleet hebt ontvangen. Klik vervolgens op 'klacht indienen' onder de kop 'zelf regelen'. Dan gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag!

Het artikel is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

Een beschadigd artikel is erg vervelend! Sorry daarvoor. Ga dan naar de tab 'bestellingen' links in je account, open de bestelling waarover je een klacht hebt en klik vervolgens op 'klacht indienen' onder de kop 'zelf regelen'. Daar kun jij je klacht indienen door het formulier in te vullen. We nemen binnen één werkdag contact met je op om dit met je op te lossen.

Onze tip: maak vooraf foto's van het beschadigde artikel en de verpakking daarvan. Zo kunnen we jou klacht nog beter behandelen.

Hoe werkt ONB Combineren?

Bij een geplaatste bestelling wordt een levering met de bezorgdienst ONB automatisch omgezet naar een gereserveerde levering. Kies je bij je volgende bestelling(en) dezelfde leverdatum en bezorgadres, dan is verzending gratis! Let op: Combineer je meerdere bestellingen met één ONB-levering maar annuleer je de eerste bestelling? Dan worden de verzendkosten eenmalig achteraf gefactureerd.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, we hebben meerdere afhaalpunten waaruit je kunt kiezen! Je kunt je bestelling afhalen bij onze hoofdvestiging in Dokkum of bij een van de ONB-afhaalpunten in Aalsmeer, Apeldoorn, Roermond, Dordrecht en Bornem (België). De meeste artikelen die je op werkdagen voor 21:30 uur bestelt, kun je de volgende ochtend afhalen. Helaas is het niet mogelijk om je bestelling af te halen bij een PostNL of DHL afhaalpunt.

Wanneer wordt de bestelling geleverd?

Tijdens het afronden van de bestelling maak je een keuze uit de beschikbare afhaal- en bezorgdatums. Om de bestelling op de gekozen datum te bezorgen zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten. Hieronder zie je het percentage pakketten dat op de gekozen datum wordt aangeboden. Dit is zonder eventuele vertragingen in het productieproces. Betrouwbaarheid van de bezorgdiensten: DHL: 95% (Nederland), 76% (België) PostNL: 96% ONB: 99%

Let op: bezorging op de Waddeneilanden met ONB kan mogelijk een werkdag later zijn en in Duitsland 1 tot 2 werkdagen.

Hoe hoog zijn mijn verzendkosten?

Jouw verzendkosten berekenen is eenvoudig: plaats de gewenste producten in de winkelwagen, kies het bezorgadres en selecteer de bezorgdatum. Je krijgt dan een overzicht van de beschikbare verzendopties inclusief de verzendkosten.

Door de diversiteit van ons assortiment worden de verzendkosten berekend over de hele bestelling en dus niet voor ieder artikel apart. Onze tip: combineer bestellingen en je betaalt slechts een keer verzendkosten met ONB, de whitelabel bezorgdienst voor printprofessionals.

Let op: we brengen extra kosten in rekening wanneer we een pakket retour ontvangen en opnieuw aanbieden, een derde bezorgpoging doen, of bij een adreswijziging. De tarieven hiervoor vind je hier.

Betalen
Hoe kan ik betalen?

Let's talk about money. Bij Probo heb je keuze uit verschillende betaalmethoden:

iDEAL: voor Nederlandse bankrekeningen.
Bancontact: voor Belgische bankrekeningen.
Creditcard: beschikbaar voor Mastercard en Visa.
Op rekening: betaal achteraf via iDEAL, automatische incasso (SEPA) of maak het bedrag handmatig over.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Die hebben we natuurlijk niet voor je verstopt. Onder de tab ‘facturen’ in het menu links in je account, vind je al jouw facturen in één overzicht. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons ook een digitale factuur in je mailbox.

Hoe betaal ik een openstaande factuur?

Onder de tab ‘facturen’ in het menu links in je account, vind je al jouw facturen in één overzicht. Betalen doe je direct vanuit het overzicht. Zo heb jij je administratie altijd op orde!

Ook ontvang je na het plaatsen van je bestelling een digitale factuur in je mailbox. Maak je gebruik van een Nederlandse bank? Klik dan op de blauwe knop 'betaal met iDEAL' om het bedrag direct over te maken. Betaal je met een Belgische bankrekening? Dan kun je ook direct betalen met Bancontact.

Wil je het openstaande bedrag handmatig overmaken? Dat mag natuurlijk ook! Vermeld dan altijd je factuur- en debiteurnummer in de betaalomschrijving. Zo verwerken we jouw betaling nog makkelijker en sneller.

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

Stuur een mail met je nieuwe gegevens naar printprofessionals@probo.nl. Wij passen het met veel plezier voor je aan.

Mijn factuur klopt niet. Wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk vervelend. Neem contact met ons op ons, dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op!

Hoe wijzig ik het e-mailadres waarop ik mijn facturen ontvang?

Dat doen wij met alle liefde voor je! Stuur een mail met daarin het nieuwe e-mailadres naar printprofessionals@probo.nl.

Mijn betaling is mislukt. Wat moet ik doen?

Dat is nooit fijn! Check eerst of het bedrag al van je rekening is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan kun je de bestelling gerust opnieuw plaatsen. De artikelen in je winkelwagen blijven bewaard.

Mocht je twijfels hebben of kom je er niet uit? Twijfel niet en neem contact met ons op. We zijn er voor je!

Wat is het rekeningnummer (IBAN) van Probo?

Maak je het openstaande factuurbedrag handmatig naar ons over? Vermeld dan altijd je factuur- en debiteurnummer in de betalingsomschrijving. Zo kunnen we je betalingen nog makkelijker en sneller verwerken!

Dit zijn onze bankgegevens:
Naam: Probo Sign B.V.
IBAN: NL23 ABNA 0411 4054 70
BIC: ABNANL2A

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We maken het bedrag naar je over via de betaalmethode waarmee jij eerder betaalde. Betaalde je via 'op rekening'? Je kunt dan zelf de creditfactuur verekenen met opstaande facturen. Wel zo makkelijk!

Wanneer betalen jullie terug na annuleren?

Betaalde je via iDEAL? Dan storten we het bedrag binnen twee werkdagen terug op je rekening. Heb je na vijf werkdagen nog niets ontvangen? Dat is niet de bedoeling, er gaat vast iets mis. Neem dan contact met ons op.

Wanneer betalen jullie terug na retourneren?

Zo snel mogelijk! Zodra we je retourzending hebben ontvangen, betalen we je binnen 10 werkdagen terug. Heb je na tien werkdagen nog niets ontvangen? Ai, dan gaat er wellicht iets mis. Neem contact met ons op, dan checken we het voor je.

Kan ik mijn facturen via automatische incasso (SEPA) betalen?

Natuurlijk! Betaal je op rekening? Klik dan op 'machtigen voor automatische incasso' in de mail met de digitale factuur.

Waar vind ik mijn creditfactuur?

Onder de tab ‘facturen’ in het menu links in je account, vind je al jouw (credit) facturen in één overzicht. Ook ontvang je een digitale creditfactuur in je mailbox.

Staat je vraag er niet bij? We staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.30 uur. En op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur.
WhatsApp
Direct antwoord
+31 6 59 8777 80
Chat
Direct antwoord
Start een gesprek
Telefoon
Direct antwoord
+31 88 022 32 00
E-mail
Antwoord binnen één werkdag
printprofessionals@probo.nl